24 września odbyła się w Warszawie Akademia e-Biznesu. Tym razem poruszono na niej tematykę przedświątecznej promocji sklepu internetowego, a także usprawnianie procesu obsługi zamówienia. Swój udział w konferencji spółka Power Media zaznaczyła obecnością specjalistek ds. obsługi klienta – Katarzyny Marciniak i Justyny Zastawnej.

Obie panie miały za zadanie prezentację procesu integracji serwisu ifirma.pl ze sklepem internetowym iStore.pl za pomocą WebAPI. W czasie 40-minutowej prelekcji przedstawiły krok po kroku drogę takiej integracji, transfer do serwisu ifirma danych zamówień składanych w e-sklepie, a także sposób ich księgowania. Zainteresowani tematem mogli zatem dowiedzieć się jak w praktyce wygląda wystawianie faktur w serwisie, a także zaznajomić się z procesem księgowania przychodów w zależności od rodzaju płatności wybranej przez klienta e-sklepu.

Wśród widowni przeważali przedsiębiorcy aktualnie korzystający z platformy iStore.pl. Ich zainteresowanie możliwościami płynącymi z integracji obu stron skutkowało szeregiem pytań dotyczących serwisu ifirma.pl, jego szeroko rozumianych możliwości, a także pytaniami z zakresu księgowości.

W ciągu dnia konferencyjnego poruszano również zagadnienia związane z promocją sprzedaży w Internecie – koncentrując się na okresie przedświątecznym, obsługą klienta i kontaktem z nim – mailing i newsletter, oraz nowościami pojawiającymi się w iStore.pl.

Komentarze są zamknięte.

Kontakt

IFIRMA SA
ul. Grabiszyńska 241B
53-234 Wrocław

tel.: +48 71 769 43 00
fax: +48 71 321 00 16
e-mail: office@ifirma.pl

KRS: 0000281947
NIP: PL-898-16-47-572
REGON: 931082394
Nasz profil na Google+

Nasze certyfikaty