3,55 tys. użytkowników korzysta już z serwisu księgowości internetowej ifirma.pl, prowadzonego przez giełdowe Power Media.

Produkt jest skierowany do najmniejszych firm. Każda z nich płaci co miesiąc 45 zl abonamentu. Na koniec 2008 r. serwis miał 2,83 tys. klientów. Rok wcześniej było ich 1,98 tys.
Power Media mocno stawia na rozwój ifirmy.pl. Wydaje na ten cel pieniądze pozyskane z emisji akcji wiosną zeszłego roku. W 2008 r. nakłady, przede wszystkim ma budowę marki i marketing, ale także na budowę infrastruktury call center i systemu obsługi klienta, pochłonęły 2,9 mln zl. W tym roku, jak można przeczytać w raporcie rocznym Power Media, inwestycje w ifirma.pl sięgną aż 3,78 mln zl. Gros środków pochłoną wydatki reklamowe.

W 2008 r. serwis miał 1,3 mln zl przychodów, co stanowiło mniej niż 10 proc. obrotów spółki. W kolejnych latach udział ma szybko rosnąć. Za dwa lata z ifirma.pl ma korzystać 20 tys. klientów.

Power Media, podobnie jak w poprzednim roku, nie zamierza publikować prognozy finansowej. Zarząd bardzo ostrożnie konstruował budżet na 2009 r. Zakłada, że wyniki spółki będą zbliżone do zeszłorocznych. W 2008 r. spółka miała 13,36 mln zł przychodów i zarobiła 0,17 mln zł netto.

Źródło: Parkiet, 21.04.2009

Komentarze są zamknięte.

Kontakt

IFIRMA SA
ul. Grabiszyńska 241B
53-234 Wrocław

tel.: +48 71 769 43 00
fax: +48 71 321 00 16
e-mail: office@ifirma.pl

KRS: 0000281947
NIP: PL-898-16-47-572
REGON: 931082394
Nasz profil na Google+

Nasze certyfikaty